Parówki w cieście francuskim z sarepską

Bardzo lubię przygotowywać przekąski na przyjęcia ze znajomymi. Sprawia mi to zawsze przyjemność kiedy moim znajomym smakuje to co przygotowałam. Tej przekąski jeszcze nie przygotowywałam dla nich, ale myślę, że wszsystko jeszcze przed nami ponieważ to bardzo szybkie, ale smaczne rozwiązanie.

Co do parówek... temat rzeka, ale obecnie wcale nie jest trudne znalezienie parówek z dobrym składem. Jednym z takich wyborów mogą być parówki Pikok Pure parówki z szynki (Lidl). Kolejne, z dobrym składem to parówki Tarczyński 100% z szynki (Biedronka) oraz parówki Good Valley (Lidl). 

Wiele razy słyszałam, że w parówkach zmielone jest wszystko, więc jeżeli już mam ogromną ochotę na parówki, to wybieram właśnie te z dobrym składem. W przypadku poniższego przepisu, bez problemu można parówki zastąpić ulubioną kiełbasą domową lub kabanosami. 

 

Parówki w cieście francuskim z sarepską 


Składniki

Ilość składników dopasowujemy do ilości przekąsek, które potrzebujemy. 

  • ciasto frnacuskie
  • parówki 
  • musztarda sarepska
  • sezam
  • jajko

Przygotowanie

Wycinamy taki kawałek ciasta francuskiego jakiej długości chcemy mieć przekąskę. Ja przekroiłam parówkę na połowę i ucięłam jeden pasek szerokości ok. 10 cm ciasta francuskiego, przekroiłam go na  pół i to wystarczyło mi na dwie połówki parówki. 

Smarujemy ciasto francuskie połową łyżeczki musztardy sarepskiej. Na to kładziemy parówkę na środku, równolegle do krótszej krawędzi ciasta francuskiego i zawijamy. Sposób zawinięcia zależy od Was. Ja złożyłam ciasto na pół i na wspólnym boku odcisnęłam widelec, żeby ciasto się dobrze połączyło. 

Gotowe zawijaki smarujemy rozmieszanym jajkiem, posypujemy sezamem. 

Tak przygotowane zawijaki wsadzamy do rozgrzanego na 190 piekarnika na 25 minut.

Możemy podawać z ketchupem. Ja jak zwykle polecam ketchup z cukinii, który okazał się hitem u nas w domu. 


Smacznego! 

Ann. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kuchnia moimi oczami , Blogger