Makaron wstążki z łososiem w delikatnym sosie śmietanowym

Już jutro pierwsze urodziny KUCHNI U ANN!
Tak bardzo się cieszę, że już rok jesteście ze mną.
Jutro z tej okazji pierwszy urodzinowy KONKURS!
Korzystając z tego, że jestem przy głosie chciałabym podziękować wszystkim, którzy wspierali mnie kiedy miałam chwile zwątpienia, ale i tym którzy byli moim jury kiedy coś gotowałam! :)
Dziękuję Wam!
A dziś kolejny przepis!


Makaron wstążki z łososiem w delikatnym sosie śmietanowym


  • 150 g makaronu wstążki
  • 150 g świeżego łososia
  • 4 łyżki śmietany 
  • 1 cebula
  • 3 ząbki czosnku
  • masło
  • koper
  • sól, pieprz 
  • 5 pomidorów koktajlowych
  • przyprawa do ryb


Makaron gotujemy zgodnie z opisem podanym na opakowaniu. 
Kiedy makaron będzie się gotował możemy się zająć naszym błyskawicznym sosem: 

Rozpuszczamy masełko na patelni. Wrzucamy drobno posiekane ząbki czosnku, a następnie cebulę. Kroimy na ćwiartki pomidorki koktajlowe i dodajemy do czosnku i cebuli.
Dusimy lekko, a w tym czasie możemy pokroić łososia. Kroimy go w kostkę. Dodajemy na patelnię. 
Posypujemy lekko przyprawą do ryb dla podkreślenia smaku. Podsmażamy około 2 minut i dodajemy śmietanę. 

Całość podsmażamy około 3 minut, Posypujemy delikatnie koperkiem, mieszamy. 
Podajemy makaron z sosem. 

Można zrobić wersję bez pomidorów. Robiłam i taką i taką. Polecam!

Smacznego
Ann.

1 komentarz:

  1. Ja przed wrzuceniem pomidorków zdjęłabym z nich skórkę podczas gorącej kąpieli, ale to tylko mój nawyk. Uwielbiam makarony, ale łosoś nie jest moją ulubioną rybą. Jednakże zapisuję przepis w rodzinnej księdze przepisów, bo wygląda świetnie, a rodzina uwielbia ryby. :)

    http://be-for-yourself.blogspot.com/
    http://pani-lecter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kuchnia moimi oczami , Blogger