Kotleciki z kurczaka i pieczarek

To niesamowite jaką dajecie mi energię do dalszego prowadzenia bloga! 
Po tym jak wrzuciłam wczoraj przepis na placuszki z marchewki spojrzałam na liczbę wyświetleń mojego bloga! Zaskoczyliście mnie totalnie! Do godziny 00:23 w kilka godzin było  ich dokładnie 1036! Szaleństwo! :) Dziękuję Wam bardzo za to!
 Tak jak już jakiś czas temu zapowiadałam niedługo zostanie zorganizowany konkurs z okazji PIERWSZYCH URODZIN Kuchni u Ann dlatego proponuję śledzić funpage do którego możecie przejść klikając LUBIĘ TO po prawej stronie bloga.

Koniec zachwytów! Czas na kolejny przepis!
Placuszki te robiłam chwilę temu, ale musiały nabrać mocy urzędowej, żeby zostały opublikowane. 
Zobaczcie co tym razem dla Was przygotowałam.




Kotleciki z kurczaka i pieczarek


  • 0,5 kg piersi kurczaka
  • 30 dag sera żółtego
  • 25 dag pieczarek
  • świeżo skrojony koper
  • 2 jajka
  • 2 - 3 łyżki mąki
  • bułka tarta
  • 2 ząbki czosnku
  • olej 
  • pieprz, sól
  • przyprawa do kurczaka


Myjemy dokładnie mięso, oczyszczamy i kroimy w drobną kostkę. Posypujemy przyprawą do kurczaka i odstawiamy do lodówki na czas przygotowywania pozostałych składników. 


Pieczarki kroimy w drobną kostkę, ser żółty ścieramy na tarce o grubych oczkach. Mieszamy wszystkie składniki razem. Pokrojony kurczak, ser żółty, pieczarki, pokrojony drobno koper, przeciśnięty przez praskę czosnek, jajka, mąkę, sól, pieprz.

Dokładnie mieszamy wszystkie składniki. Gdy nasza masa będzie już gotowa formujemy kotleciki na wzór kotletów mielonych. (można sobie pomóc mocząc lekko dłonie w zimnej wodzie).

 Gdy nasz kotlecik będzie gotowy obtaczamy go w bułce tartej i kładziemy go na rozgrzany wcześniej olej. 

Smacznego!
Ann.

2 komentarze:

  1. W końcu udało mi się wypróbować przepis. Zamiast przyprawy do kurczaka, która średnio mi smakuje użyłam papryki. Placuszki przepyszne. Czekam na kolejny przepis :)

    http://be-for-yourself.blogspot.com/
    http://pani-lecter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię takie kotleciki są przepyszne ! Polecam :) Pozdrawiam, http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kuchnia moimi oczami , Blogger