Kolorowa sałatka z marchewką i selerem

Dawno już nie pisałam, ale to nie znaczy, że nic nie gotowałam! 
Oczywiście każdy przepis mnie inspiruje, czasem coś przez przypadek dodam, albo zapomnę dodać ale mimo tego i tak wydaje mi się, że wychodzi coś smacznego!
Dziś przypomniałam sobie, że podczas wakacji dostałam przepis na sałatkę od Cioci. 
Zrobiłam ją i nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła zdjęcia!


Zobaczcie efekt:

Kolorowa sałatka z marchewką i selerem



Składniki
  • 1 por
  • słoik marynowanej marchewki (ja korzystam z tej) 
  • słoik marynowanego selera
  • duży świeży ogórek
  • 20 dag szynki konserwowej
  • majonez, 
  • jogurt naturalny
  • pieprz, sól 

Najpierw kroimy pora w półksiężyce, następnie sparzamy go (ja zazwyczaj sparzam dwukrotnie), studzimy. Marchewkę i selera wysypujemy na durszlak, przelewamy wodą. Kolejno ogórka i szynkę kroimy w kostkę. (Jeżeli chcemy sobie wcześniej przygotować składniki na sałatkę to warto ogórka zasolić wcześniej, zostawić na sitku, aby puścił nieco wody.) Dajemy wszystkie składniki do miski, dodajemy majonez, jogurt naturalny, mieszamy. Doprawiamy do smaku pieprzem i solą.

Smacznego!! :)
Ann. 






1 komentarz:

  1. oomomoo ale musi byc smacznaa *o*

    Zapraszam:
    http://ruczaj-patrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kuchnia moimi oczami , Blogger