Sałatka z selerem naciowym i żurawiną

Mój ulubiony dział kuchni, czyli sałatki.
Sałatka ponoć bardzo znana, a ja o niej dowiedziałam się nie tak dawno.
Bardzo smaczna, lekka i przyjemna sałatka. 
Zapraszam

Sałatka z selerem naciowym i żurawiną


  • dwie piersi z kurczaka
  • jedna paczka selera naciowego
  • 2 garści żurawiny suszonej
  • przyprawa do kurczaka/kucharek (ja ugotowałam kurczaka w bulionie)
  • pęczek kopru
  • pęczek szczypiorku
  • majonez
  • jogurt naturalny


Selera myjemy, osuszamy i kroimy w drobną kostkę. Następnie sparzamy go ( ja to robię około 2 czajnikami wrzącej wody), odstawiamy do wystygnięcia. Kroimy kurczaka w kostkę, przyprawiamy przyprawą do kurczaka lub kucharkiem. (należy uważać z ilością kucharka - żeby nie było zbyt słone). Smażymy na wolnym ogniu, aż mięso się odpowiednio usmaży  (lub stosujemy wersję fit czyli gotujemy kurczaka w bulionie - u mnie zrobiony z kostek rosołowych mojej roboty).  Koper i szczypiorek umyć. Kroimy zieleninę. Sparzamy żurawinę, gdy wystygnie kroimy ją na mniejsze kawałki. Łączymy wszystkie składniki. (po wystudzeniu) Dodajemy niewielką ilość majonezu i jogurt naturalny.  Doprawiamy do smaku solą i pieprzem.

Smacznego!
Ann. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kuchnia moimi oczami , Blogger