Sprawdzony przepis na pysznego pstrąga z piekarnika

Nigdy nie byłam miłośnikiem ryb i chociaż Dziadek zawsze namawiał mnie do jedzenia ich to ja zawsze uciekałam od nich jak najdalej. Wczoraj będąc na zakupach zobaczyłam dwa pstrągi i pomyślałam, że w sumie to mogłabym sprawdzić co mi z tego wyjdzie. No i powiem Wam, że wyszło całkiem smacznie. Do tego podałam ziemniaki z piekarnika, a także twaróg  mój idealny zestaw.

Pstrąg w ziołach z piekarnika



  • Pstrąg  (u mnie patroszony z Lidla)
  • Pęczek kopru
  • Natka pietruszki
  • Cytryna
  • 3 ząbki czosnku
  • Mała cebula
  • Masło
  • Sól,  Pieprz
Pstrąga myjemy,  lekko oczyszczamy z łusek, a następnie osuszamy ręcznikiem papierowym. Nacinamy skórę. Pietruszkę oraz koper wkładamy w całości w rybę,  dodajemy obrany i pokrojony w plasterki czosnek oraz cebulę.  Wkładamy 4 g masła. Całość posypujemy świeżo mielonym pieprzem kolorowym oraz solą.  W nacięcia skóry warto włożyć też masło.
Pieczemy w temperaturze 180 stopni przez 40 min

Przepis na ziemniaki z piekarnika znajdziecie tutaj: "Krakoski" kumpir z gzikiem w innej wersji - ziemniaki z piekarnika z serem

Smacznego
Ann ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kuchnia moimi oczami , Blogger