Sałatka z jajkami i salami

Czyszczenie lodówki, zamrażarki, szafek to moje zajęcie numer jeden w ostatnim czasie. Lubię od czasu do czasu zrobić czystki, żeby później na nowo móc gromadzić zapasy. Dzisiaj udało mi się zrobić szybką sałatkę z tego co było w lodówce.  


Sałatka z jajkami i salami





Składniki:

  • 6 jajek
  • 1 ogórek konserwowy
  • natka pietruszki
  • 100 gramów salami (ja miałam w lodówce klasyczne) 
  • mała puszka kukurydzy (170 g)
  • mała kostka żółtego sera gouda
  • 1 łyżka majonezu (u mnie wiernie Kielecki)
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • pieprz, sól

Jajka gotujemy, a następnie obieramy ze skorupki, kroimy w kostkę. Ogórka kroimy w drobną kostkę, salami i ser żółty również. 
Kukurydzę odączamy z zalewy, dorzucamy do wcześniejszych składników. Natkę pietruszki drobno siekamy. 
Majonez mieszamy z jogurtem, doprawiamy solą i pieprzem. Dolewamy stopniowo, aby uzyskać taką konsystencję, jakiej oczekuejmy. Całość mieszamy. 

Smacznego! 
Ann.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kuchnia moimi oczami , Blogger