Muffinki od których nie przytyjesz!

Uwielbiam słodycze i czasem sięgam po coś co jest niezbyt zdrowe. To co mam dzisiaj dla Was do zaproponowania to fit muffinki z kokosem i borówkami. Od dawna lubię takie połączenie ale w muffinkach tego jeszcze nie próbowałam. Do tego otręby owsiane, mąka pełnoziarnista - nic niezdrowego! Warto spróbować. Zapraszam

Fit muffinki z kokosem i borówkami

  • 3 jajka
  • 7 łyżek mąki pełnoziarnistej
  • 150 ml mleka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 3 łyżki miodu płynnego
  • 6 łyżek wiórek kokosowych
  • 2 łyżki kakao
  • 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 6 łyżek otrębów owsianych 
  • borówki
Suche składniki wrzucamy do jednej miski, mieszamy je razem (mąka, wiórki kokosowe, otręby owsiane, proszek do pieczenia, kakao oraz soda).

Czas na mokre składniki. Do drugiej miski wbijamy jajka, wlewamy miód płynny oraz mleko. Teraz należy je dobrze wymieszać. Kiedy składniki będą już dobrze połączone możemy je wymieszać z suchymi (suche wsypujemy do mokrych).

Na dno papilotów do muffinek wrzucamy borówki. Ja wrzuciłam ok 5-6 do każdego. Następnie zalewamy masą. 
Wkładamy do piekarnika nagrzanego na 180 stopni i pieczemy przez ok. 25 min. Po upływie czasu warto sprawdzić za pomocą patyczka czy są dokładnie upieczone.

U mnie wyszło ok 10 muffinek.

Można polać je polewą czekoladową i posypać dodatkowo kokosem. 

Smacznego! 
Ann. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kuchnia moimi oczami , Blogger