Pasta z makreli, którą możesz jeść nawet na diecie

Witacjcie :)
Swojego czasu nie jadałam wcale ryb. Teraz staram się nadrobić ten czas. Jak mi idzie? Całkiem dobrze :)
Sprawdźcie co ciekawego mam dzisiaj dla Was

Pasta z makreli
  • jedna wędzona makrela
  • pęczek szczypiorku
  • 100 chudego twarogu
  • łyżeczka musztardy sarepskiej
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • sól ( u mnie jak już pewnie zauważyliście nowość czyli sól Himalajska - więcej znajdziecie tutaj)
  • świeżo mielony pieprz 
  • dodatkowo ogórki kiszone 




Makrelę musimy obrać ze skóry i starannie usuwamy wszystkie ości. Ja po obraniu dokładnie sprawdziłam każdy kawałek, po czym rozdrobniłam rybę. Dodajemy twaróg, pokrojony drobno szczypiorek, musztardę, jogurt i doprawiamy do smaku solą i pieprzem. 
Kanapki z pastą obowiązkowo podałam z ogórkiem kiszonym, który idealnie dopełnia smak :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kuchnia moimi oczami , Blogger